Saturday, October 22, 2011

No tittle -

Memandangkan dah takde tittle nie, kita bukak macam macam citer okayy !

Dah lama tak -berblogger. ye ke? mungkinn.
Minggu exam semua dengan buku, mana ada masa nak duduk depan lappy then citer kisah hidup kankan?
Sempena cuti deepavali nie, aku dapat cuti seminggu. lama ke? macam sekejap je. XD

So, sebagai permulaan, aku nak citer pasal exam. mesti semua orang tengah exam. tau dah. aku tinggal dua lagi subjek penting dan dua subjek tidak penting. perlu ke kita ambik subjek tak penting tu? rasanya macam tak je. tapi, ye laaaa, telah diaturkan, takde siapa boleh bantah. kena ikut je laa.
Sepanjang minggu peperiksaan ini, tiada apa yang menarik. semua berjalan seperti biasa. hidup yang aku jalani pun seperti biasa. :)

Sebagai penutup cerita, sekali lagi GOOD LUCKK ! and Happy Deepavali. :D


Hidup aku tiada apa yang indah.
Kesedihan sentiasa bersarang dihati.

:/