Friday, December 9, 2011

FYI.

Click gambar kalau nak tengok besar. Terima Kasih ;)


#Inilah kerja gilaa aku buat dekat rumah yang takde internet !
bosan yang terlampau.

^Aku sedang dalam proses menulis novel atau cerpen^
Orang pertama baca, adik aku sendiri.
Kalau aku ada masa aku postkan.

Sinopsis cerita :
Nelly Sofia merupakan seorang gadis biasa, hidup seperti orang sederhana. Tak kaya tak miskin. Muka bak gadis arab yang comel dan cantik. Pertemuan tidak diduga apabila dia terlanggar seorang lelaki yang kacukan dan kacak. Mereka masing masing memendam rasa. Nazrul Nazim seorang anak orang kaya atau anak datuk tapi dia merahsiakan identiti dirinya kerana dia merasakan hidup sama seperti insan biasa. Setelah Datin Laila, bonda kepada Nazrul Nazim datang meminang Nelly Sofia, baru Nelly Sofia tersedar bahawa dia bakal dikahwini dengan seorang anak datuk yang kacak. Layakkah Nelly Sofia binti Rashdan bersama Nazrul Nazim bin Datuk Kamarul? Nantikan ceritanya.

Have fun and Enjoyy with your life :D

Sayangkamuselamanyaa.