Saturday, January 14, 2012

Opening :)


Dah berapa tahun aku tak bukak blog nie?
#Jawab dalam hati jelahh.

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera.
2012.

Saya jarang munculkan diri di alam maya sekarang.
Kesibukan melanda saban hari.
Sekolah, Kerja sekolah, Tuisyen, Ulangkaji.
Kalau dihitung rasa macam bulan depan pulak nak menduduki Sijil Penentu Masadepan tu.
Ohh, rasa gementar, risau, gelisah.
Tapi, dengan usaha pasti berjaya.

Okayy, bulan Mac dah start ujian, so preparation start dari sekarang.

Takde cerita emo emo lagi dah, kerana sekarang saya melatih diri untuk terus bersabar.
Banyak dugaan start dari first day sekolah tapi saya diam dan terus diam.
Lebih suka mendengar cerita orang sekeliling kerana mereka mempunyai jalan hidup yang indah.
Saya sentiasa akan doakan diri saya terus mengecapai kebahagiaan yang saya cari.
Aminn.

Semoga kalian semua bahagia menjalani hidup pada tahun ini. :)

Forever, Iloveyou !

Saya   belajar untuk memuhasabah diri ,
ke jalan yang benar.
Beri saya sokongan dan dorongan.
Terima Kasih :)