Saturday, September 3, 2011

It's Over !

tajuk dah dalam bi, tapi post tetap bm. ye laaa, saya anak malaysia ! bangga bangga ! okayy, pasal tajuk tadi. cuti dah nak abisss !!! esok tinggal sehari je, then dah sekolah. tak nak tak nak tak nak ! cousin aku semua balik minggu depan, sebab mak bapak diaorg cuti lama. alaaaaaaaaaaaa. aku pun nak join jugak ! :( and and and, resultss ! aaaaaaahhhh. dah laa dengan tak baca buku. agama yang selama nie tinggi, down terus laaa. hope sangat takde cikgu yang tegur. kalau ada, nak je aku balas, cikgu chill laa, akhir tahun saya bagi cikgu semua A++++. HAHAHAHA XD

alaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, kakak dah nak balik dah. kejap je lagi. sedihnyaaaa ! seminggu rasa macam 1 sehari je. takpe takpe, sem nie dia dah nak abis, lagi sebulan je. lepas nie, boleh laa serbu TS, Midvalley, KLCC and semua semua laa. sabar sabar. Kakak saya tetap akan merindui kamu !

Nurhidayahabdulhalim ! saya tak raya dengan awak lagi laa, baby ! sedihnyaaa ! tak jumpa pun awak, comeeeel. takpe takpe, nanti bila bila, aku serbu rumah kau okaaayyy ! sayang kamu sangat sangat. sentiasa merindui kamu !

Sentiasa tersenyum NnabilahR :)