Saturday, September 10, 2011

Lelaki.

Heeey ! lama tak update. actually, malas and takde idea. =,=

Okaay, lupakan yang atas tu. takde kena mengena pun dengan tittle dekat atas tu. noww, i really want talk about guy ! tak tau knape and tak tau sebab apa, aku terdetik nak membebel pasal lelaki. maybe sebab aku banyak pengalaman or sebab tak berpuas hati dengan mereka. Who Knowss?!

Lelaki. Macam macam jenis laki ada dekat muka bumi nie, same goes to girls, tapi TAK SEMUA SAMA okaayy ! yeee, semua perempuan yang baru clash or gaduh mesti akan cakap semua laki sama je, suka mainkan perempuan, tipu perempuan and bila dia dapat apa yang dia nak dia pergi macam tu. kan kan? maybe yaaa. aku pun tak pasti sangat, tapi ada segelintir akan cakap macam tu. then, bila kita dah couple, mesti kita akan fikir bende yang diluar jangkaan, macam ohhh, dia boleh jaga aku, ohhh, dia dengan aku mesti bertahan lama and ohhhh, dia lelaki paling terbaik yang pernah aku jumpa. tak semua laki macam tu, babe ! ada yang lagi better dari pakwe kau. actually, aku pun tak tau sangat about lelaki, cuma pada pengalaman. aku hanya jumpa seorang laki yang ikhlas dengan aku. dan aku tak pernah letak kepercayaan yang tinggi pada seseorang laki sehingga aku dapat jawapan dari mulut dia. finally, jangan pernah cari cinta, biarlah cinta itu muncul sendiri, kerana cinta yang hadir itu pasti cinta abadi. :)

Dari Ingatan NnabilahR :*