Wednesday, November 16, 2011

2 in 1

#Apa bende yang 2 in 1 nie, babe?
*2 cerita dalam 1 post. :D

1 - Pindah.
Ohhh, i can't believe it ! Aku dah pindah, weii ! tak jauh pun aku pindah. dekat dekat Bandar Kinrara jugak. so, jangan risau okaayyy ! *bajeett* Aku berpindah dari BK 4 keeeeeee BK 6. Jauh kankan? Ohhh, maybe bagi korang tak kot. Bagi aku macam jauh je. Dah 5 hari aku tinggal dekat rumah baru nie. tapi, aku masih tak boleh terima. Mungkin kerana aku rasa jauh sangat dengan kawan kawan aku. Rindu babe nak lepak rumah dia. dulu rasa dekat gilaa, sekarang jauh gilaaa ! xD Ohhh, yaaaaa. Pasal rumah terbuka or kenduri kesyukuran, kemungkinan besar aku buat tahun depan atas sebab sebab tertentu. Maaf ! Nanti aku jemput korang datang okaaayyy ! Tunggu undangan dari aku :D

2 - Number Phone.
I changed my number phone. SORRY ! Aku terpaksa tukar. tak perlu tau kenapa. Yang penting, korang dah tau number baru aku. tu pun dah cukup. number lama aku akan terus on, tapi mak aku yang pakai. so, jangan pernah contact number lama okaaayyy ! Thankss ! Kepada sesiapa yang belum tau number baru aku, mintak dekat aku okayy. I will give you if i know you. :)



NBAH, bahagia gilaa hidup kau sekarang,
aku nak jadi macam kau boleh?
Jeles gilaa dengan kau :/
SORRY !