Wednesday, November 9, 2011

Imissyou :')

#Dah lama tak update blog.

Adakah muka aku semakin tembam? Adakah muka aku semakin buruk? dan Adakah muka aku dah banyak jerawat? Ohhh, anda jawab laa sendiri. tak nak tau pun jawapannya. XD

First of all, nak cakap aku RINDU korang semua. tak tau rindu siapa, tapi rindu laa. rindu sangatsangat ! :D Lama tak update blog atas sebab sebab tertentu, seperti tiada mood, tiada idea, and tiada masa. maybe! Maaflahh aku tak suka berkongsi cerita pada orang, so blog sentiasa terbiar. Maaf !
Babe ! Cuti dah dekat. berapa minggu je weii. Lepas cuti, then tahun depan aku SPM ! Ohhhh, sakai ! Chillax, babe ! Kita study sama sama okayyy ! Kau nak berjaya, aku pun nak berjaya. Jangan berjaya sorang sorang weii. Share laa sikit. kan bagusss ! XD
Okaaayyy laa weii, takde bende nak story. About result, tak dapat lagi. so, tunggu tahun depan je laa. malas nak ambil tau pasal results. :P

daa daaaa everyone ! have fun with your life, babe :)

Imissyou, NBAH :')
Sentiasa menghadap novel, NnabilahR :D