Saturday, March 31, 2012

You Make Me Fall In Love Again.

#T-shirt. Saya memakainya semula. :)

Ini cerita tentang dia.
Dia yang muncul secara tiba tiba.
Dia yang hadir tanpa aku duga.

Dia adalah dia.
Dia banyak buat aku tersenyum.
Dia juga banyak buat aku sedih.

Sebenarnya, dia yang membuka hati saya kembali untuk memakai baju yang manis dekat atas tu.
Terima Kasih laa, awak. 

Okayyy. Puisi dekat atas ini hanya kata kata yang bermain di minda mengenai dia. Kami tak pernah bersua muka atau lebih tepat lagi berjumpa bertentang mata. TAK PERNAH ! Pada mulanya, saya memang tak pernah percaya dengan cinta alam maya dan jarang untuk mengenali seseorang tanpa melihat wajahnya tetapi ketentuan Ilahi yang membuka hati saya untuk mengenali siapa sebenarnya dia. Dia seorang yang periang, pelawak, kuat perasan dan memahami saya. Dia terima saya seadanya dan saya terima dia seadanya. Alhamdulillah. Allah membuka hati saya untuk mengenali dia dan Alhamdulillah, saya mengenali seseorang yang telah menjadi kawan, teman, dan sahabat yang amat setia bersama saya. Alhamdulillah :)

Dia begitu indah di mata saya.


Dia telah membuka hati  saya kembali
untuk mengetahui apa itu 'cinta' sebenarnya.
Saya  berpegang dengan kata,
'Dia adalah dia'.
Alhamdulillah :)